مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

در میان الگوهای مارک تجاری ، این شرکت یکی از محبوب ترین و محبوب ترین قالب های مارک تجاری است که بسیاری از افراد به دلیل شرایط و مقررات قانونی خود تصمیم به شروع کار خود می گیرند.

این شرکت (مطابق با ماده 94 قانون تجارت) به شرح زیر است:
یک شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که حداقل دو یا چند نفر را برای تجارت تشکیل می دهد و هر یک از شرکا تنها به میزان دارایی های خود در بدهکار به بخش های کوچک (سهام) تقسیم می شود. احتمالات و تعهدات متعلق به شرکت است.
بنابراین ، سرمایه در این شرکت به صورت سهامدار است نه در سهام و انتقال نیز رایگان نیست (مگر با رضایت چند شریک با حداقل سه چهارم سرمایه خود و اکثریت عددی). این شرکت از نظر میزان سرمایه گذاری در شرکت محدود است.

آیا شرکت در رده شرکت های سرمایه ای یا افراد قرار می گیرد؟
شرکتها از نظر تأثیر نقش سرمایه یا شخصیت و شهرت شرکاء در دو دسته شرکتهای سرمایه و شرکتها قرار می گیرند.
در اشخاص شرکتی ، اعتبار و شخصیت شرکت ها مهمترین عوامل در اعتبار شرکت ها هستند و سرمایه نقش مهمی ندارد. مجتمع های غیر سهامداری نمونه ای از اشخاص شرکت است.
اما در شرکتهای سرمایه اصلی ترین ملاک و شهرت شرکت سرمایه آن است ، در چنین شرکت هایی شرکا تنها مسئولیت میزان سرمایه اولیه خود را در شرکت دارند و نه بیشتر.
مزایای ثبت شرکت با مسئولیت محدود شامل موارد زیر است:

با توجه به تعاریف ویژگی های یک شرکت با مسئولیت محدود ، می توان شرکت و شرکت ها را در رده شرکت های سرمایه قرار داد.
به عنوان مثال ، اگر شرکتی که به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود ثبت شده است ، ورشکستگی را اعلام کرده و بدهی با اشخاص دارد ، شرکای شرکت فقط مسئولیت میزان سرمایه خود در شرکت را بر عهده دارند و خطری برای دارایی شخصی آنها ندارند. می دانم به همین دلیل است که دارندگان شرکت باید از عنوان مسئولیت محدود در کنار نام شرکت استفاده کنند و همچنین میزان سرمایه اولیه شرکت را در قراردادها ذکر کنند. دامنه مسئولیت این نوع شرکت و ایجاد حاشیه ایمن برای دارایی شخصی افراد از جمله دلایلی است که ثبت نام کنندگان شرکت از این الگوی انتخاب می کنند.
-یکی از مزایای ثبت شرکت در این قالب محدودیت نوع فعالیت تجاری است. متقاضیان می توانند با ثبت نام در این قالب در کلیه اشکال مشاغل ، مهندسی ، صنعت ، فناوری اطلاعات و سایر امور تجاری ثبت نام کنند.
یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت با مسئولیت محدود تعداد شرکاء است. این شرکت با حداقل دو شریک ثبت شده است.
-سرمایه در این نوع شرکت از نوع اعلام شده است. حداقل شرط سرمایه در شرکت در قانون تجارت وجود ندارد. سرمایه یک شرکت ممکن است مؤثر یا غیر مؤثر باشد ، مطابق ماده 96 ، مؤسسین چنین شرکتهایی موظفند کلیه سرمایه را به صورت نقدی پرداخت کرده و کلیه سرمایه های غیر نقدی را به تقویم ارائه دهند.
-انتخاب مدیران در این شرکت در داخل یا خارج از شرکت اجباری است و نه اجباری. این مدیران می توانند برای مدت محدود یا نامحدود انتخاب شوند.
-یکی از مهمترین مزایای ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، عدم وجود نهاد کنترل برای اعضای کمتر از 12 نفر است.
 

 

مجمع عمومی و وظایف است که قانون توسط شرکای سپرده است، می توان به شرح زیر اشاره کرد:
1. قضاوت این شرکت، در این مورد قانون تجارت و ماده 106. نه از سر. بدهی این شرکت علاوه بر موارد فوق، و منشور نیز می باشد.
(مواد 109 500 قبل از میلاد)
آن لازم نیست. (مقالات 111 500 قبل از میلاد)
او گفت: این شرکت تا به انطباق آن با متحدان تغییر نکرده است، اگر نه به اتفاق آراء "در حال حاضر نوع تغییر آن مقاله 110 از قانون تجارت فراهم می کند که". "
اما لایحه اصلاح از 94 مقاله از قانون تجارت از قانون تجارت، و آن را در کنار مقاله از 110 نیست، در بسیار ناسخ شرکت می گوید:
"مجمع عمومی، می توانید نوع جامعه را تغییر دهید."
علاوه بر این، شرکت مورد تایید قانون 11/3/1310 می گوید:
"این شرکت در ایران است به مرکز اصلی در ایران، در حال حاضر ایران است." بنابراین، هیچ ایده بیشتر از نیاز به بدون تجارت از متون که در حال حاضر تعریف شده است ایستاده وجود دارد.
(به عمده) قطره شفاف از مجمع عمومی همکاران به مفاد ماده 107 قانون تجارت چیست، این مقاله می گوید:
"هر یک از شرکای که به اشتراک گذاشتن این شرکت دارای یک رای است. اساسنامه، مگر اینکه شما".

حداقل و حداقل به قانون است، اما به همان اندازه که توسط قانون ساخته شود می توانید آن را به منظور بالا بردن نیاز است.
به عنوان مثال، با وجود این واقعیت است که ماده 106 توسط قانون تجارت را برقرار کرد؛
در ماده 18 مجموعه ای از فراهم می کند یک درس

اگر در آرای صاحبان در مجمع عمومی همکاران از تعداد اکثریت و تنها در قانون از برداشت سمت چپ: از کنگره از همکاران عمومی به شما مشاوره بدهد، و به تصویب خواهد آمد که قوی بود، و ارتباط آن با هدف شارع، و دلیل این که بسیاری از رای اکثریت تعداد، و آنچه که به قانون منصوب که شما راست میگویید در حساب معمولی ارائه شده برای در قانون با اکثریت آرا موافقت کرد، اگر به همان تعداد، اما (Mblgha) دریافت کنید پایین و توسط قانون شد ارزش آن نیست. اگر در این مورد مجمع عمومی به تجدید نظر در مفاد دعوت به شرکت.
هویج مرز.
برای سازمان های اعتباری Shrktnamh که ماده 47 از قانون قانون املاک و مستغلات 26/12/1310 ثبت نام فراهم می کند: "وزارت دفاتر ثبت نام املاک و مستغلات و اسناد رسمی به وزارت دادگستری است که در آن منقضی می دانم آنچه مورد نیاز است: 1 - کسب و کار و برای انجام همان. یا عود منافع اموال Ghyrmnqvlh در بازدیدکنندگان معمولی و میهمانان دفتر املاک و مستغلات و یک هدیه 2. Shrktnamh-روستاهای ". از آنجا که منظور از مقاله قانون مدنی 1287 و توسط گروه املاک و مستغلات ثبت اسناد به عموم مردم در مطابق با مفاد مجموعه ای نوشته شده است، شرکای با تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود به صرفه جویی در وقت و پول، با توجه به مقدمه ماده 47 و بالاتر
واقعیت این است که ماده 195 قانون تجارت؛

ماده 2 از قانون آن را یک جنایتکار 1310/11/03 شرکت است و اقتدار است به ارائه شرکت با ثبت نام؛
"همه شرکت های ایرانی در قانون تجارت" نقش حمایت مخلوط، تعاونی "برای اجرای قانون موجود و مطابق با مفاد قانون تجارت در ثبت نام و اجرای سازمان از آنجا که قانون نیاز ندارد وجود داشته باشد تا پایان سپتامبر از 1310 قدرت را در مطابق با مفاد کد تجاری و تقاضا رکورد. "

اما مسیرهای تجاری به قانون تجارت، شرکت با مسئولیت محدود مورد نیاز است به تنظیم قانون. ماده 3 از قانون تجارت، کد 1311 و برنامه های خصوصی، به او گفت،
 

 

نحوه تشکیل شرکت با مسئولیت محدود

تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود با قراردادی به نام (مشارکت) اداره می شود. در این نوع شرکت لازم است که نامه ای ایجاد شود اما نامه نباشد. در صورت عدم تنظیم اساسنامه ، نکات و مقررات لازم در رابطه با مدیریت امور شرکت در اساسنامه درج می شود.
لطفاً توجه داشته باشید که شرکت باید ثبت شود ، در غیر این صورت در هیچ دفتر یا دادگاه پذیرفته نخواهد شد. همچنین لازم است خلاصه ای از شرکت منتشر شود و ضمانت مؤثر آن ، ابطال عملکرد شرکت است.
در این نوع شرکت باید سه عنصر وجود داشته باشد و هدف از راه اندازی و نگهداری شرکت و همکاری مشترک برای سود و توزیع ضرر است. علاوه بر عناصر تشکیل دهنده شرکت ، قرارداد شرکت باید مطابق الزامات ماده 190 قانون مدنی باشد. موارد زیر برای هر تراکنش زیر است:
1) قصد طرفین و رضایت آنها
2) اهمیت طرفین
3) موضوع خاص برای مذاکره.
4) مشروعیت معامله.
علاوه بر شرایط عمومی برای تشکیل شرکت با مسئولیت محدود ، شرایط خاص زیر نیز لازم است:
 ملزومات سرمایه:

شرکت با هر میزان سرمایه ثبت شده و حداقل یا حداکثر برای سرمایه شرکت با مسئولیت محدود تعیین نشده است ، اما محدودیت ها به شکل سرمایه اعمال می شوند. در این شرکت سرمایه بدون سهام یا سهام تقسیم می شود و به صورت سهامدار است.
هر زمان که بخشی از پول نقد یک شرکت مؤثر و مؤثر نباشد ، باید تحویل سرمایه نقدی و ارزش سرمایه غیر نقدی به عنوان تقویم سرمایه شناخته شود و سپس تحویل داده شود.
سهام الشرکه به معاملات ناشناس یا اوراق بهادار تبدیل نمی شود و نمی تواند به اشخاص دیگر منتقل شود ، مگر اینکه برخی از سهامداران با حداقل سه چهارم سرمایه خود دارای اکثریت عددی باشند. .
در یک شرکت با مسئولیت محدود ، تقویم با شرکای شرکت مؤثر نیست و نیاز به نظر یک کارشناس رسمی ندارد ، اما شرکاء برای تقویمی که می کنند مسئولیت مشترکی با اشخاص ثالث دارند.
لازم به ذکر است که در تقویم فاکتورهای غیرپولی باید در نظر گرفته شود که در صورت تغییر شرکا ، شرکای جدید نسبت به قیمت فاکتور غیرمسئول هستند و با خروج شرکای قدیمی ، دیگر مسئولیتی ندارند.
علاوه بر این ، شرکت مجبور نیست سهم الشرکه را به طور عادلانه در بین همه شرکا به اشتراک بگذارد ، اما هر شریک می تواند سهم مشخصی را به عهده بگیرد. انتقال مشارکت الشرقه باید با سند رسمی انجام شود.
زمان تشکیل شرکت با مسئولیت محدود زمانی است که:
- کلیه سهام شرکت ها به صورت نقدی باید پرداخت شود ، بنابراین کل سرمایه باید از ابتدا پرداخت شود.
- کلیه اقدامات وام دهندگان غیر نقدی تقویم و از ابتدا تحویل داده شده است ، مانند شرکت های محدود دولتی ، که در آن اهرم های غیر نقدی نیز باید از ابتدا ایجاد شوند.
در این شرکت به عنوان یک شرکت مشمول ثبت نام نیست و قبل از ثبت نام ، این شرکت تشکیل می شود.
 شرایط شریک:

حداقل دو شریک برنامه ریزی شده اند ، اگرچه قانون اخیر مجلس شورای اسلامی سال 2013 که هنوز تصویب آن در شورای نگهبان نشده است ، اجازه تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود را فقط با یک نفر مجاز ساخته است.
نیازی به گفتن نیست ، تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود عموماً مبتنی بر دانش متقابل شرکا و اعتماد آنها به آنها است. بنابراین ، تا زمانی که تعداد شرکاء از 12 نفر تجاوز نکند ، آنها از نظر قانونی مسئولیت نظارت بر امور شرکت را بر عهده دارند ، در حالی که منصوب کردن سرپرستان یا بازرسان ممنوع نیست ، اما در صورت وجود بیش از 12 شریک ، یک شورا تعیین کنید. نظارت: یعنی به جای یک بازرس شرکت ، ضروری است. هیئت نظارت حداقل 3 نفر خواهد بود و توسط مجمع عمومی شرکا انتخاب می شود.
• هدف شرکت

یک شرکت با مسئولیت محدود یک موضوع تجاری است ، به عبارت دیگر ، فعالیت آن فقط می تواند تجارت باشد. از این نظر ، یک شرکت با مسئولیت محدود با یک شرکت متفاوت است. از آنجا که شرکتی می تواند برای امور تجاری یا غیرتجاری تشکیل شود ، یک شرکت به اصطلاح است.
• نام شرکت محدود
نام شرکت در اساسنامه یا اساسنامه مشخص شده است. نام یک شرکت با مسئولیت محدود مانند هر شرکت دیگری دارای دو مؤلفه است. در قسمت اول ، شرکت خود را از انواع مختلف شرکت متمایز می کند. در بخش دوم ، نام خاص شرکت ، آن را نسبت به سایر شرکت ها از همین نوع برتر می کند.

 

نهادهای بازرسی و نظارت:
در قانون انگلیس در مورد شرکتهای تجاری ، موضوع این فصل در دو نوع نظارت بر بازاری تجسم یافته است که می تواند به عنوان برون سپاری و برون سپاری طبقه بندی شود.
قانون شرکت ها در سال 1985 بخش 14 را شامل می شود ، که شامل مواد 431 تا 453 با عنوان تحقیقات شرکت و امور مرتبط است: درخواست اسناد برای ممیزی خارجی.
در قانون انگلیس ، بازرسی خارجی توسط وزارت تجارت و صنعت انجام می شود. وزیر مربوطه به درخواست شرکت مشمول بازرسی ، سهامداران شرکت شرکت ، به دستور دادگاه یا به اختیار خود بازرس را به منظور بازنگری در کار شرکتها منصوب می کند. بازرسان هیچ وابستگی سازمانی با شرکت ندارند و حقوق خود را از آن وزارت دریافت می کنند.
مجوز این قدرت در بخش 431 قانون شرکتها به شرح زیر است:
"وزیر تجارت و صنعت می تواند یک یا چند بازرس ماهر را برای بازرسی در امور شرکت منصوب کند و مطابق دستورالعمل صادر شده توسط مرجع ذیربط گزارش دهد."
در نتیجه تحقیقات وزارت بازرگانی یا صنعت یا بعد از انتشار گزارش بازرسان ، ممکن است پرونده های مختلفی علیه چندین نفر تشکیل شود. اگر در گزارش بازرسان یا اطلاعات به دست آمده ، هر ماده ای را که وزیر تجارت و صنعت کافی می داند دلیلی برای طرح ادعا کند ، گفت: وزیر از طرف شرکت ادعا خواهد کرد
بازرس همچنین می تواند توسط بند 432 قانون شرکت ها در سال 1985 با تصمیم قضایی وزیر تجارت و صنعت تجویز شود.
علاوه بر موارد فوق در شرکت هایی مانند دارندگان با مسئولیت محدود که درخواست پنجم سرمایه شرکت می کنند ، در صورتی که وزیر تجارت و صنعت آن را مناسب ارزیابی کند و درخواست شرکای شرکت قابل قبول است و تا 5000 پوند برای هزینه ها تحقیق شرکای متقاضی قبلاً دستور انجام بازرسی را برای بررسی موضوع دریافت کرده اند.
علاوه بر این ، اگر مشاغل شرکت به عمد نسبت به طلبکار خود تقلب کرده باشد ، توسط یک شرکت هدف غیرقانونی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است یا به ضرر گروهی از همکاران انجام شده است ، وزیر تجارت و صنعت می تواند از مطابق با ماده 432 (2) ، بررسی وضعیت شرکت را بررسی کنید.
وزیر تجارت و صنعت می تواند طبق اعمال 447 قانون شرکت ها در سال 1985 ، از شرکت و نهادهای وابسته آن بخواهد تا نسخه ای از دفاتر و اشکال تحقیق را تهیه کنند. در صورت عدم همکاری این شرکت ، وزارتخانه می تواند براساس اطلاعات ارائه شده به دیوان صلح ، درخواست کند تا دستور بازرسی از محل و اسناد مورد نظر صادر شود. اگر مقامات اسناد و مدارکی را که نادرست یا از بین رفته باشد ، اسناد و مدارک را نابود کنند یا به آنها محکوم شوند.
• روش بازرسی و تأثیرات آن.
به عنوان یک قاعده کلی ، در حقوق انگلیسی ، ماده 384 قانون شرکت ها مستلزم انتخاب حداقل یک حسابرس در هر مجمع عمومی سالانه است:
"هریک از شرکا باید مطابق مقررات این فصل ، یک یا چند حسابرس را تعیین کنند. این مطابق با بند 388 خواهد بود."
حسابرس موظف است صورتهای مالی را در هر جلسه سالانه بخواند و امکان بررسی هر یک از شرکای شرکت را برای آنها فراهم کند.
به طور کلی در انگلستان ، آنها به سطح بالاتری از نظارت در شرکت ها می روند و به بسیاری از سازمان ها و مقامات کمک می کنند تا اطلاعات خود را در اختیار مراجع قضایی قرار دهند ، از جمله اطلاعات و تخلفاتی که شرکت ها از جمله شرکت هایی با مسئولیت و غیره دارند. ، درباره رقابت ناعادلانه ، انحصار شرکتها ، تعهدات شرکتها و غیره به مقامات اطلاع دهید.
بازرسی شرکت ممکن است مربوط به اقدامات یا اقدامات شرکتها یا عضویت و کنترل شرکتها باشد. این بازرسی گاه رسمی و گاه غیررسمی است که در سطح پایینتری از بازرسی غیررسمی قرار دارد. در حین بازرسی از این شرکت خواسته می شود که اسناد را در این نزدیکی پیدا کند.
عدم اجرای این درخواست ممکن است در معرض تجدید نظر قضایی و مجازات باشد. آمارها نشان می دهد که در سال 2005 و 2006 حدود 3700 شرکت مورد بازرسی قرار گرفتند. (یعنی غیررسمی).
یک ممیزی ممکن است دارای پیامدهایی باشد و در صورت آشکار بودن رفتار مجرمانه یا ظن بودن جنایت ، و در هر صورت ممکن است منجر به رد صلاحیت مدیران یا سایر افراد درگیر در شرکت شود یا منجر به انحلال شرکت یا منجر به آن شود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۸
علی امیرحسینی

شرکت مسئولیت محدود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی