مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

سفارش هایی برای ثبت مارک کفش

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۰ ب.ظ

زمانی که حرف از خرید کفش می شود , کیفیت در حق تقدم قرار میگیرد . مثلا در‌صورتی‌که شما تصمیم بگیرید با انگیزه مراقبت سالمی خویش و یا این که مسابقه و رقابت با دیگرافراد استارت به دویدن فرمائید , می بایست پیرو کفشی مطلوب باشید . یک کفش مطلوب میتواند جلوی پیدایش بخش اعظمی حادثه ها , جراحات و دردها را بگیرد .

خوشبختانه برندهای فوق العاده ای از اشکال کفش در دنیا وجود دارا‌هستند که نگرانی های شما‌را برطرف خواهند کرد . برندهایی که قسمتی از معاش روزانه ما گردیده اند . ممکن است دیدنی باشد که بدانید , موسسه اینتربرند در نو ترین گزارش خویش که به معرفی 100 مارک گرانبها عالم در سال 2011 میلادی پرداخت , از مارک آدیداس هم نام برده است .
ساخت کنندگان کفش برای این‌که بتوانند رقابتی تندرست داشته باشند , می بایست به‌این نکته پی ببرند که با ثبت مارک تا چه حد می‌توانند در فروش محصول ها خویش به موفقیت برسند .
مهمترین انگیزه از ثبت مارک کفش این است که کفش شما در بازار به نیکی شناخته می شود و مشتریان با دیدن تولید ها شما به اصالت و تولیدکننده آن واقف شوند . بنابراین , شما به یک ابزار توانمند دست پیدا نموده اید تا بواسطه آن و با سپرده گذاری آن بتوانید بازار خویش را گسترش دهید و در صورت موفقیت به آوازه و اعتبار بیشتر دست پیدا فرمایید و بها عمل و کمپانی خویش را به صورت فوق العاده ای ارتقا دهید .
برندها به خودی خویش دارنده قیمت دنیوی و معنوی می‌باشند و بعضا از شرکت های پس از به آوازه رساندن یک نماد تجاری یا این که مارک , دستمزد دنیوی و معنوی آن را به شرکتهای دیگر میفروشند .
علامت ها تجاری در واقع بخشی از مالکیت معنوی شخص محسوب می گردند و دارنده قیمت اقتصادی می‌باشند و جزو اموال شرکت های محسوب شده و قابلیت و امکان انتقال و فروش به غیر را دارا هستند . مهم‌ترین مسائل ای که در ثبت کردن مارک بایستی بدانید این است که برندها و علامتها نباید با یکدیگر تکراری باشند , یعنی قبلی از ثبت کردن مارک بایستی نسبت به یکتا بودن آن اطمینان نتیجه ها نمائید . در صورت وجود کوچکترین مشابهتی در میان مارک متبوع شما و برندی که قبلاَ در به عبارتی طبقه ثبت شده‌است , اظهارنامه نماد تجاری شما رد خواهد شد .

ثبت مارک
2 - اسم تعیین شده می‌تواند دربرگیرنده هر واژه , کلام یا این که حروف , عدد , رنگ , تصویر , ترسیمات , عکس , صورت , برچسب یا این که مخلوط آنان که برای تشخیص کالاها یا این که سرویس ها مورد استعمال قرار می‌گیرد باشد .
3 - گذشته از آغاز هر اقدامی برای ثبت کردن مارک , از مارک متبوع خویش استعلام بگیرید تا از درصد موفقیت در ثبت شدن آن اطلاع پیدا فرمایید و از این روش از تلف‌شدن هزینه و زمان خویش پرهیز کنید .
4 - درصورتی که علامت ها نتواند کالاها یا این که سرویس ها یک کمپانی را از کالاها و سرویس ها موسسه دیگر مختلفی کند وضعیت ثبت را ندارد .
5 - هر گاه استعمال از مارک بوسیله افراد ثالث , به صورت اسم تجاری یا این که نشانه یا این که نشانه جمعی , یا این که هر نوع استعمال از آنان که عرفاَ سبب ساز فریب عموم شود , غیررسمی تلقی می شود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۷
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی