سفارش هایی برای ثبت مارک کفش
زمانی که حرف از خرید کفش می شود , کیفیت در حق تقدم قرار میگیرد . مثلا درصورتیکه شما تصمیم بگیرید با انگیزه مراقبت سالمی خویش و یا این که مسابقه و رقابت با دیگرافراد استارت به دویدن فرمائید , می بایست پیرو کفشی مطلوب باشید . یک کفش مطلوب میتواند جلوی پیدایش بخش اعظمی حادثه ها , جراحات و دردها را بگیرد .
خوشبختانه برندهای فوق العاده ای از اشکال کفش در دنیا وجود داراهستند که نگرانی های شمارا برطرف خواهند کرد . برندهایی که قسمتی از معاش روزانه ما گردیده اند . ممکن است دیدنی باشد که بدانید , موسسه اینتربرند در نو ترین گزارش خویش که به معرفی 100 مارک گرانبها عالم در سال 2011 میلادی پرداخت , از مارک آدیداس هم نام برده است .
ساخت کنندگان کفش برای اینکه بتوانند رقابتی تندرست داشته باشند , می بایست بهاین نکته پی ببرند که با ثبت مارک تا چه حد میتوانند در فروش محصول ها خویش به موفقیت برسند .
مهمترین انگیزه از ثبت مارک کفش این است که کفش شما در بازار به نیکی شناخته می شود و مشتریان با دیدن تولید ها شما به اصالت و تولیدکننده آن واقف شوند . بنابراین , شما به یک ابزار توانمند دست پیدا نموده اید تا بواسطه آن و با سپرده گذاری آن بتوانید بازار خویش را گسترش دهید و در صورت موفقیت به آوازه و اعتبار بیشتر دست پیدا فرمایید و بها عمل و کمپانی خویش را به صورت فوق العاده ای ارتقا دهید .
برندها به خودی خویش دارنده قیمت دنیوی و معنوی میباشند و بعضا از شرکت های پس از به آوازه رساندن یک نماد تجاری یا این که مارک , دستمزد دنیوی و معنوی آن را به شرکتهای دیگر میفروشند .
علامت ها تجاری در واقع بخشی از مالکیت معنوی شخص محسوب می گردند و دارنده قیمت اقتصادی میباشند و جزو اموال شرکت های محسوب شده و قابلیت و امکان انتقال و فروش به غیر را دارا هستند . مهمترین مسائل ای که در ثبت کردن مارک بایستی بدانید این است که برندها و علامتها نباید با یکدیگر تکراری باشند , یعنی قبلی از ثبت کردن مارک بایستی نسبت به یکتا بودن آن اطمینان نتیجه ها نمائید . در صورت وجود کوچکترین مشابهتی در میان مارک متبوع شما و برندی که قبلاَ در به عبارتی طبقه ثبت شدهاست , اظهارنامه نماد تجاری شما رد خواهد شد .
ثبت مارک
2 - اسم تعیین شده میتواند دربرگیرنده هر واژه , کلام یا این که حروف , عدد , رنگ , تصویر , ترسیمات , عکس , صورت , برچسب یا این که مخلوط آنان که برای تشخیص کالاها یا این که سرویس ها مورد استعمال قرار میگیرد باشد .
3 - گذشته از آغاز هر اقدامی برای ثبت کردن مارک , از مارک متبوع خویش استعلام بگیرید تا از درصد موفقیت در ثبت شدن آن اطلاع پیدا فرمایید و از این روش از تلفشدن هزینه و زمان خویش پرهیز کنید .
4 - درصورتی که علامت ها نتواند کالاها یا این که سرویس ها یک کمپانی را از کالاها و سرویس ها موسسه دیگر مختلفی کند وضعیت ثبت را ندارد .
5 - هر گاه استعمال از مارک بوسیله افراد ثالث , به صورت اسم تجاری یا این که نشانه یا این که نشانه جمعی , یا این که هر نوع استعمال از آنان که عرفاَ سبب ساز فریب عموم شود , غیررسمی تلقی می شود .