مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

ثبت کمپانی ساخت و فروش زنجیر چرخ

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۰ ب.ظ

با آغاز زمستان و بارش برف و باران , یکی لازمات دارندگان ماشین و رانندگان , زنجیر چرخ می‌باشد . زنجیر چرخ در واقع وسیله ایست که جهت دوری از سّر تناول کردن یا این که گیر کردن اتومبیل در برف و یخ به تایر آن بسته می شود و از پیدایش خسارات احتمالی ناشی از این موردها تا حد متعددی پرهیز میکند . بدین ترتیب می توان خاطرنشان کرد که به کارگیری از زنجیر چرخ برای همگی رانندگان در فصل های سرد واجب است .
در شرایطی که که مایل می باشید از چگونگی ثبت کمپانی زنجیر چرخ آگاه شوید , در صدر ضروری است اشاره نماییم در مسئله کمپانی , حتمی است به عبارت ( ایجاد ( اشاره بدون واسطه گردد و همینطور با دقت به اهمیت ایجاد چنین محصولاتی و رابطه بی واسطه آن با سالم و امنیت اشخاص جامعه , جهت ثبت کمپانی با این قضیه اخذ مجوزهای واجب از سازمان ارشادوراهنمایی و رانندگی و وزارات راه و روش ترابری و تأیید های استاندارد و محیط زیست الزامی هست .

درضمن اعتنا داشته باشید علاوه بر اخذ مجوزهای فوق در حالتی که که افراد حقوقی قصد کار در یک واحد تولیدی و کارگاهی را داشته باشند که در آن از اتومبیل آلات توسعه یافته یا این که نصفه توسعه یافته و یا این که نیروی کارشناس انسانی استعمال می شود اخذ پروانه افتتاح هم الزامی است . اخذ این پروانه نیازمند داشتن تجربه و ارائه مدارک تحصیلی دارای ربط می‌باشد . این جواز غالبا به مقطع دو سال با التماس فرد صادر می‌گردد و بعداز این بازه زمانی هم با طی فرآیند رسمی و تایید متخصص ذی‌ربط قابل تمدید میباشد .

چنین شرکتی را می توان در بخش اعظم قالب های قابل ثبت در ضابطه تجارت به ثبت رساند , لیکن مطلوب ترین قالب ها برای این مورد عمل کمپانی سهامی مختص و کمپانی دارای مسئولیت محدود هست .

جهت ثبت کمپانی تولیدی زنجیر چرخ در قالب سهامی مختص حضور دست‌کم 3 نفر عضو هیأت مدیره به همراه دو نفر بازرس مهم و علی البدل ( دست‌کم سن 19 سال ) الزامی هست و سرمایه اول هم برای این مجموعه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در حیث گرفته شده که باید 35 در صد مبلغ تعهد شده در اکانت بانکی بهره‌برداری شده به اسم کمپانی جدید تاسیس واریز گردد .

اعضای هئیت مدیره این مجموعه باید دست‌کم دربرگیرنده دو عضو باشد و اعضاء و هیئت مدیره هم می بایست دستکم دارای یک سهم باشند , همینطور اعضاء و هیئت مدیره نمی بایست دارنده سوءپیشینه کیفری باشند .
مدارک موردنیاز جهت ثبت کمپانی ساخت زنجیر چرخ :

1 - دو برگ اظهارنامه کمپانی ایجاد و فروش زنجیر چرخ
2 - دو ورژن اساسنامه کمپانی ساخت و فروش زنجیر چرخ
3 - دو ورژن صورتجلسه مجمع همگانی موسسین
4 - دو ورژن صورتجلسه هیات مدیره با امضای مدیران گوشه ای کمپانی ساخت زنجیر چرخ
5 - فتوکپی شناسنامه و کارت ملی همگی اعضا و سهامداران و بازرسین
6 - اصل گواهی مالکیت ( در‌حالتی که اموال جز سرمایه کمپانی باشد )
7 - ارائه جواز از بخش های مهم وزارت شیوه ترابری یا این که سازمان ارشادوراهنمایی و رانندگی جهت کمپانی ساخت و فروش زنجیر چرخ

جهت ثبت کمپانی ساخت و فروش زنجیر چرخ در قالب مسئولیت محدود حضور دستکم دو سهم دار الزامی می‌باشد و سرمایه نخستین برای این مجموعه هم یک میلیون ریال انتخاب شده است . همینطور اعضای هیئت مدیره هم نمی بایست سوء پیشینه کیفری داشته باشند .
مدارک ما یحتاج جهت ثبت کمپانی تولیدی زنجیر چرخ متعهد محدود :

1 - دو برگ استدعا طومار ثبت کمپانی تولیدی زنجیر چرخ
2 - دو ورژن درخواست‌کردن طومار ثبت کمپانی ایجاد زنجیر چرخ
3 - دو ورژن شرکتنامه قانونی کمپانی ساخت زنجیر چرخ
4 - ارائه اساسنامه کمپانی
5 - دو ورژن صورتجلسه مجمع همگانی موسسین و هیات مدیره
6 - ارائه فتوکپی برابر اصل از شناسنامه و سندها هویتی تمامی شرکا و مدیران
7 - ارائه اخد جواز برای ازارکان وزارات منش ترابری یا این که سازمان موعظه و رانندگی جهت کمپانی تولیدی زنجیر چرخ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۸
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی