مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

ثبت کمپانی بسته بندی زعفران

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۶ ق.ظ

جالب است بدانید که جمهوری اسلامی ایران 90 درصد زعفران مصرفی عالم را تامین می نماید . به نقل از تجارت نیوز , اسپانیا بزرگ ترین مشتری زعفران کشور ایران است و بعد از آن کشورهای فرانسه , سوئد , آلمان , ایتالیا , سوئیس , بریتانیا , هلند , امارات متحده عربی , هنگ کنگ , چین , کویت , قطر , ژاپن و بحرین از جمهوری اسلامی ایران زعفران عرضه میکنند .
با اعتنا به گونه های گوناگون فروش زعفران در وزن های متنوع , کارایی شده تا این فرآورده در بسته بندی های متنوع ارائه شود . در پباده سازی بسته بندی زعفران , مخارج ساخت و همینطور جور مخاطبین مال که دربرگیرنده مصارف خانگی , خرید سوغات و صادرات میباشد حیث میگردد .
روش های بسته بندی زعفران متعدد است از جمله دستگاه بسته بندی زعفران به صورت دوخت دستی , به صورت دوخت افقی , به صورت اسکین پک , به صورت شیرینگ پگ و یا این که وکیوم .
امروزه موسسات بخش اعظمی دراین باره سرگرم به کار می‌باشند . این موسسه موسسه ها را می توان در قالب کمپانی دارای تعهد محدود و یا این که کمپانی سهامی یگانه به ثبت رساند . ذیلاَ به بررسی این موسسه شرکت های میپردازیم . خواننده‌گان متشخص برای دریافت اطلاعات بیشتر در‌این ارتباط می‌توانند به مقاله ها تحت هم مراجعه کنند :
- راهنمای مرحله به مرحله تشکیل و ثبت کمپانی دارای مسئولیت محدود
- راهنمای مرحله به مرحله تشکیل و ثبت کمپانی سهامی یگانه
ثبت کمپانی بسته بندی دارای مسئولیت محدود

کمپانی متعهد محدود شرکتی است که فی مابین دو یا این که یک سری نفر برای کارها تجاری تشکیل می شود و هر کدام از شرکا فارغ از این‌که سرمایه به سهام یا این که قطعات سهام تقسیم شده باشد , صرفا تا میزان سرمایه خویش در کمپانی مسئول قروض و تعهدات کمپانی است . شرکا درین این مجموعه تاجر نیستند و مسئولیت آنان محدود به سرمایه ای است که در کمپانی گذارده اند و افراد برای گریزو فرار از مسئولیت و عدم اجرای تعهدات خویش , کمپانی بامسئولیت محدود تشکیل می دهند تا در صورتی زیانی نتیجه ها گردد متوجه طلبکاران گردد .
آورده شرکا در کمپانی دارای مسئولیت محدود , به سهام یا این که قطعات سهام تقسیم نشده و آزادانه قابل جا به جایی نیست . بلکه نقل وانتقال موکول به رضایت جمعی از شرکا است که لااقل سه چهارم سرمایه را داشته باشند و اکثریت عددی را هم دارا باشند . جابه جایی حتماَ می بایست به موجب مدرک قانونی باشد وگرنه اعتبار نخواهد داشت . در کمپانی دارای مسئولیت محدود , شخصیت شرکا تا میزان ای اهمیت دارااست . این اهمیت و رابطه صرفا در بین شرکا مورد دعوا و بررسی است , خیر برعلیه افراد بیرون یا این که ثالث .

یک سری نکته راجع به ثبت کمپانی دارای تعهد محدود :

- در ضابطه تجارت , برای میزان سرمایه کمپانی هیچ پولی انتخاب نشده است . براین اساس , کمپانی دارای تعهد محدود با هر میزان سرمایه قابل ثبت است .
- برخلاف موسسه ها سهامی اولاً مدیریت یا این که مدیران ممکن است از در میان شرکاء یا این که بیرون تعیین شوند . ثانیاً دوران سرویس آن‌ها ممکن است محدود یا این که نامحدود باشد . دستکم تعداد مدیران , یک نفر میباشد . اعضاء هیئت مدیره نباید کارمند بوده و پیشینه دار کیفری ( سوء پیشینه ) باشند .
مدارک ثبت کمپانی وفادار محدود به قرار زیر است :

1 ) کمپانی طومار و کامل شدن آن و امضا پایین کمپانی طومار به وسیله همگی سهامداران ( 2 برگ )
2 ) تقاضانامه ثبت کمپانی دارای مسئولیت محدود و کامل شدن آن و امضا پایین تقاضانامه به وسیله همه سهامداران ( 2 برگ )
3 ) اساسنامه ی کامل شدن شده و امضا پایین تمام صفحه ها آن بوسیله تمامی سهامداران ( دو جلد )
4 ) دو ورژن صورتجلسه ی مجمع همگانی موسس که به امضا سهامداران و بازرسین رسیده باشد .
5 ) دو ورژن صورتجلسه ی هیات مدیره که به امضا سهامداران و بازرسین رسیده باشد .
6 ) تصویر برابر با اصل مدارک احراز نام‌و‌نشان تمامی ی شرکا , مدیران و هیات نظار ( در مواقعی که تعداد شرکا بیشتراز دوازده نفر باشد )
7 ) اصل مدرک عدم سوءپیشینه جهت اعضای هیأت مدیره , رئیس دلیل
8 ) تأییدیه هیئت مدیره افراد حقوقی سهامدار , مبتنی بر غیر مدنی بودن آن
9 ) معرفی طومار نمایندگان , در صورتی سهامداران و اعضا هیئت مدیره از در بین افراد حقوقی باشند و ارائه تصویر خبرنامه قانونی اطلاع رسانی تاسیس یا این که نهایی تغییرات آن

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۲
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی