مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

زندگی انسان مملو از ابزار و دستگاه هایی است که طراحی ، طراحی و ساخته شده اند تا جایی که تصور کردن زندگی بدون ابزار غیرممکن به نظر می رسد. هر قسمت از زندگی که می بینید ، در سایه چیزی به نام تولید نفس می کشد. کالایی به نام شیرآلات ساختمانی که ممکن است مهمترین کار جریان آب به عنوان عامل زندگی باشد ، یکی از این ابزارهایی است که بدون آن زندگی قابل تصور نیست.
امروزه دریچه ها نقش بسیار مهمی در خانه یا محل کار دارند و مورد استفاده گسترده قرار می گیرند. داشتن یک مارک باعث می شود تا مصرف کنندگان شرایط مناسب را ایجاد کنند و به مصرف کنندگان این امکان را بدهند که محصولات خود را از یکدیگر متمایز کنند. همچنین می توانید محصولات خود را از نظر مشتری با ثبت نام مارک دریچه ها و تأیید صحت کار خود ، اعتبار دهید.
ثبت علامت تجاری (مارک / مارک) در ایران توسط دفتر علائم تجاری (در تهران) انجام می شود که مستلزم ثبت مارک تجاری توسط یک تولیدکننده است تا کلیه اسناد قانونی لازم را جهت رعایت الزامات روند قانونی داشته باشد. . اسناد مورد نیاز برای ثبت نام تجاری شیر سلامت شامل موارد زیر است:
تکمیل دو نسخه از بیانیه مارک
مدارک هویت متقاضی:
الف) اشخاص حقیقی: فتوکپی شناسنامه و کارت ملی
ب) اشخاص حقوقی: آخرین روزنامه رسمی ، کارت شناسایی و دارنده کارت ملی امضا
۳- اسناد نماینده حقوقی: اگر درخواست توسط نماینده قانونی (وکیل ، دارنده یا دارندگان امضاهای اشخاص حقوقی و غیره) ثبت شود ، اسناد آن باید ضمیمه شود.
4- ده نمونه گرافیکی با تصویر حداکثر علامت در ابعاد 10 10 10 سانتی متر
5- اگر علامت سه بعدی است ، علامت را به عنوان تصویر گرافیکی یا دو بعدی به گونه ای ارائه دهید که از شش زاویه مختلف بدست آمده و یک نمونه واحد تشکیل دهند.
6. ارائه شواهدی از فعالیت در این زمینه.
7. استفاده از حق تقدم: اگر متقاضی یا متقاضیان ثبت نام مایل به استفاده از برنامه ثبت نام خارجی "حداکثر 6 ماه" قبل از درخواست باشند ، باید اسناد مربوط به حق تقدم را در زمان تشکیل پرونده ارسال کنند برنامه یا حداکثر ظرف مدت 15 روز تاریخ تسلیم شدن.
8- کپی از شرایط و ضوابط استفاده از علامت جمعی و تأیید مقام صالح
9. رسید پرداخت هزینه های حقوقی:
الف) هزینه اظهارنامه اشخاص حقیقی
ب) معادل کلیه هزینه های ثابت و تعرفه های علامت گذاری بر اساس فرانک سوئیس در شماره حساب ارزی به نام اداره ثبت شرکت دارایی صنعتی واریز می شود.
• مراحل ثبت نام تجاری Valve Health:
1- ترتیب و تکمیل اسناد مورد نیاز
2- در مورد نام تجاری درخواستی استعلام کنید
3. درخواست ثبت نام تجاری را تکمیل کرده و آن را به آدرس http://iripo.ssaa.ir به اداره مالکیت معنوی ارسال کنید.
-4 کد اعلامیه را دریافت کنید
5. انتشار آگهی برای اولین بار
6- پرداخت اولین روزنامه رسمی و پرداخت حق الزحمه
• برخی نکات حقوقی درباره ثبت برند:
- ثبت نام برند در صورت نیاز دولت الزامی است ، در غیر این صورت لازم نیست.
- می توانید نام تجاری خود را به صورت شخصی (واقعی) یا شرکتی (قانونی) ثبت کنید و در هر دو مورد شماره ثبت خود را دریافت خواهید کرد.
- این مارک مالیاتی ندارد و طبق قانون اداره مالکیت صنعتی برند بدون مالیات است.
- شما می توانید بدون داشتن ریشه آن در دهخدا ، نام تجاری خود را برای ثبت نام معرفی کنید.
- شما می توانید دارای 3 مارک تجاری با کارت ویزیت شخصی (واقعی) باشید و می توانید 10 کارت تجاری را با کارت ویزیت شرکت (قانونی) ثبت کنید.
- مارک شما در کنار یک شکل یا لوگو مارک تجاری گرفته می شود و ما آن را توصیه می کنیم زیرا بهتر و سریع تر در ذهن مخاطب جا می گیرد.
- ثبت نام برند در تاریخ درخواست نیز مهم است. اگر یک علامت تجاری همزمان دارای دو متقاضی باشد ، متقاضی که تاریخ درخواست آن ترجیح داده می شود حق ثبت نام دارد.
لیست طبقه بندی علائم تجاری:
دسته 1 - مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع ، عکاسی و کشاورزی ، باغداری و جنگلداری. رزین های مصنوعی فرآوری نشده ، پلاستیک های فرآوری نشده؛ کودهای گیاهی؛ کپسول های اتش نشانی؛ آبکاری فلز و مواد جوشکاری؛ مواد شیمیایی مواد برنزه کننده مواد غذایی؛ چسب های صنعتی

دسته 2 - رنگ روغن؛ صیقل؛ لاک زدن؛ فولاد ضد زنگ و جلوگیری از چوب؛ مواد رنگی؛ اتصال دهنده های رنگ؛ رزین یا لثه خام طبیعی؛ پودر یا ورق برای نقاشان ساختمان. چاپگرها و هنرمندان.

کلاس 1 - ترکیبات سفید کننده و سایر محصولات لباسشویی؛ تمیز کردن ، درخشش ، لکه بینی و مواد پیری؛ صابون ، عطر ، روغنهای اساسی ، آرایشی و بهداشتی؛ لوسیون مو؛

کلاس - روان کننده های صنعتی و روان کننده ها؛ روان کننده ها؛ اجزای ترکیبی ، مرطوب کننده و رطوبت؛ انواع سوخت ها (از جمله سوخت های موتور) و داروسازی ، شمع و لامپ.

دسته 2 - داروها و بیهوشی؛ تجهیزات پزشکی برای سلامتی؛ تجهیزات پزشکی برای کودکان ، غذای کودک؛ انواع گچ ، لوازم زخم؛ پرکننده های دندانپزشکی ، واکس های دندانی؛ ضد عفونی کننده ها؛ آفت کش ها،
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۶
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی