مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

 در دستمزد انگلیس , مطابق ضابطه شرکتهای تجاری تصویب شده 1980 شرکت دارای تعهد محدود می توانست دستکم با دو نفر تشکیل گردد البته در ضابطه نو 1992 , شرکت دارای مسئولیت محدود با دستکم یک نفر نیز مقرر شد . یک فرد فرنگی هم نظیر تبعه انگلیسی می‌تواند عضو شرکت گردد اگرچه تمام شرکای شرکت فرنگی باشند , آن شرکت با شرکتی که شرکایش تبعه انگلستان می باشند , فرقی نخواهند داشت .
در دستمزد انگلیس آورده شرکاء در موسسات بامسئولیت محدود ممکن است پول نقد , انجام سرویس یا این که میزان دارایی های دیگر باشد . همینطور املاک , زمین , اموال محسوس و غیرمحسوس و یا این که پروانه و جواز علایم تجاری قادر است تحت عنوان آورده باشد . راجع‌به شرکت ها بامسئولیت محدود به سهام همگانی واجب است سهم الشرکه غیرنقدی بوسیله ارزیاب , تحلیل شود و درخصوص شرکتهای سری چنین لزومی نیست .
سهام شرکاء به اشکال متمایز قسمت بندی می شود و هر یک از این گونه های حقوق و دستمزد خاصی را برای دارای اش در بردارد سهم شرکاء می‌تواند ممتاز یا این که معمولی باشد .
سهام قابل انتقال است . مطابق ضابطه , گزینش اختیار مدیران با شرکاست و مدیران نمایندگان شرکاء در سازمان شرکت وفادار محدود می‌باشند و در رابطه با افراد ثالث , نماینده شرکت محسوب میشوند . شرکاء حق دارا هستند در اساسنامه اختیارات مدیران را محدود کنند لکن این محدودیت ها در قبال افراد ثالث قابل نسبت دادن نیست . هر شریکی به نسبت سهم خویش در موسسه ها بامسئولیت محدود به سهام حق دخالت در کارها شرکت و رای در تصمیمات مرتبط با مجمع همگانی داراست . شرکاء شرکت میتوانند با توافق آراء شرکت را منحل کنند . شرکاء یا این که اعضاء بر مدیران در اختیار گرفتن دارا‌هستند , همینطور شرکاء حق تغییر تحول اساسنامه را دارا‌هستند .
شرکت دارای مسئولیت محدود دارنده مجمع همگانی است که‌این مجمع همگانی برای احقاق حق جمعی شرکاست . شرکاء حق دارا هستند با ثبت مجمع همگانی , مورد شرکت را مطابق با مقررات تصویب شده سالهای 1948 و 1980 تغییر و تحول دهند . در صورت توافق آراء آنان می‌توانند با تغییر و تحول شرکت طومار که به حکم محکمه انجام می‌گیرد , اسم شرکت را تغییر‌و تحول دهند .
• وظیفه‌های شرکاء

شرکائی که در تاسیس شرکت دخالت دارا‌هستند دارنده تکالیفی مشخص و معلوم در تاسیس میباشند . موسسین شرکت که جهت فعال سازی مبادرت می کند همگی اقدامات حتمی چهت نیل به انگیزه را انجام می دهند .
شرکاء حق ندارند سهام خویش را در معرض همگانی گذاشته یا این که سندها قرضه را منتشر کنند . وظیفه های آن‌ها نظیر وظیفه‌های امین است . موسسین بایستی دقت نمایند که برای خویش نفع محرمانه قرار ندهند و از جمله این‌که بیش تر از میزان حقیقی وواقعی روز‌نگار انجام ندهند .
در صورت تخلف , شرکاء حق طرح دعوی مقابل آن‌ها را دارا هستند . همینطور شرکاء حق دارا هستند به واقعه آراء غیرموسس , قراردادهایی را که فی مابین شرکت و موسسین انعقاد شده است و در آن‌ها تکالیف موسسین رعایت نشده است کنسل کنند .
موسسین , مدیران را تعیین می نمایند اقدامات ضروری برای علم آموزی سرمایه را انجام می دهند و در این سو بایستی تکالیف مقرره فوق الذکر را رعایت کنند . در‌این این موسسه شرکتهای , اعضاء حق ندارند سهام خویش را در معرض عموم نهاده یا این که ورقه ها قرضه منتشر کنند .
• بازرسی و چک در موسسات بامسئولیت محدود و تضامنی در حقوق و دستمزد انگلیس

سازمان های بازرسی و نظارتی :
در حقوق و دستمزد انگلیس در باب شرکتهای تجاری قضیه این فصل دو شیوه آنالیز بر موسسه ها تجاری درنظرگرفته شده که می توان آنها را به عنوان محاسبه از خارج ( بیرون از شرکت ) و ارزیابی از داخل نوع بندی نمود .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۸
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی